Hajhullás? Ritka a haja ? ilu - uvod

2012.09.30 23:53

Hajhullás? Ritka a haja? 
ilu-uvod
 

A Mane hajerősítő ritka és ritkuló hajra szánt kozmetikai termék. Azonnal növeli a haj térfogatát és sűrűségét, s így természetes, dús hatást kelt. Egy londoni hajklinikán fejlesztették ki, Nagy-Britanniában 2002-től forgalmazzák hajkozmetikai kiegészítőként. 

Megrendelés 

A Mane hajerősítő egyedülálló kozmeitkai formulája spray állagú, pigmentált finom mikrorészecskéken alapszik, melyek a Mane hajfixáló segítségével hajához tapadnak, s így dús és teljesen természetes megjelenést kölcsönöznek frizurájának – senki sem fogja kitalálni, hogy hajára termékünket alkalmazta! 

A Mane hajerősítő remek választás vékony szálú, ritka vagy ritkuló haj esetén. A Mane hajerősítő spray haját néhány másodperc alatt dúsabbá, teltebbé varázsolja. Termékünk alkalmas férfiak és nők számára egyaránt s a 11 színárnyalatnak köszönhetően könnyen alkalmazkodik az Ön hajszínéhez. Elősegíti a megszokott életstílus folytatását, önbizalom fejlesztését. 

* A Mane hajerősítő spray gyengéd hajához teljesen biztonságos. 
* A Mane hajerősítő spray regisztrált, kozmetikailag tesztelt termék. 
* A Mane hajerősítő spray biotermék, állatokon nem tesztelték. 
* A Mane hajerősítőt nők és férfiak ezrei használják nap mint nap. 
* A Mane hajerősítő megoldás ritkuló haj esetén. 

A Mane hajerősítőt épp ezért rengetegen használják, beleértve a filmcsillagokat és más sztárokat, akiknek termékünk már a hetvenes évek óta hatásos segítséget nyújt. 

* Hajhullás: Tegye jobbá életét 
* Növelje önbizalmát 
* Kápráztassa el partnerét 

Pénz visszafizetési garancia 

Vélemények 

Tímea, Nagykanizsa: Termékük ma érkezett postán, mindjárt kipróbáltam – csak egy szó jut eszembe: fantasztikus! Nagyon elégedett vagyok. 

Henriett, Szentes: Ilyen óriási különbséget valóban nem vártam. Nem sejtettem, hogy ilyesmi valóban létezhet, vagy hogy ilyen hatás egyáltalán elérhető. Nagyon elégedett vagyok. 

Ákos, Győr: Köszönöm, ez egy igazán nagyszerű termék, teljesen elégedett vagyok és várom a további együttműködést. 

Dániel, Hatvan: Üdvözletem... és köszönöm a Mane hajerősítőt... A weboldalukon közölt fényképek alapján azt gondoltam, hogy ekkora különbséget ilyen rövid idő alatt egyszerűen nem lehet elérni, de nálam sikerült... biztosan küldök fényképeket is, és még egyszer szívből köszönöm. 

www.suruhajat.hu 
Üzleti feltételek, A 

Hajhullás? Mane hajerősítő - kozmetikai készítmény ritka hajra 
www.suruhajat.hu 
Sűrú haj 30 másodperc alatt. Mane hajerősítő spré ritka, ritkuló, vékony és gyenge hajra - azonnal növeli a haj tömegét és sűrűségét.